Ne e teamă să trăim?

De ce ne e teama de noi insine?
Invatati cu „nu se poate”, ne complacem uneori intr-o stare de apatie si ne obisnuim cu aripile frante.
Odata cu trecerea anilor, stabilim singuri bariere mentale si ne indepartam voit de viselele noastre, de oameni si de natura?
De ce? La aceasta intrebare trebuie sa raspunda fiecare in parte.

Iulia Radu

Stau, la fereastră şi privesc ploaia… şi ca de fiecare dată, cad pe gânduri…mă apucă melancolia… Mă tot gândesc la vorbele de zi cu zi, în special la cele despre vreme… Ba că e prea frig, ba că nu mai vine primăvara, ba că iar plouă sau că ne-am săturat de caniculă… 

Constat că nu ne mai bucurăm de picăturile de ploaie, că nu ne mai gândim să dansăm desculţi în ploaie… că nu ne mai bucurăm de nimic din ceea ce e frumos, cu adevărat în jurul nostru. Nu mai admirăm apusurile… Dacă nu am fi presaţi de serviciu, poate mulţi dintre noi nu s-ar trezi să privească răsăritul… Sunt zile în care nici nu privim spre cer, si mai rar ne mai aruncăm câte un ochi spre, pentru a admira stelele…

În ultima vreme,  mă tot gândesc ce scurtă e viaţa… şi ce puţin o preţuim… Trăim într-un…

Vezi articol original 31 de cuvinte mai mult

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ne e teamă să trăim?

  1. Răspunsul meu e NU. Nu mi-e teamă să trăiesc și de aceea mă scol în fiecare dimineață bine dispus și pregătit să mă bucur de frumusețile zilei, până la apusul minunat al soarelui. 🙂

  2. Ştefania zice:

    Nu, nici gând, Alex. Cum să ne fie teamă să trăim? Nu văd de ce. Mie nu mi-e teamă să trăiesc şi încerc ca fiecărei clipă să-i dau sens şi valoare.
    Da, într-adevăr, de oameni ne îndepărtăm din, hai să spunem că nu suntem pe aceeaşi lungime de undă cu ei, însă motive sunt mii. De natură nu ne îndepărtăm, pentru că ea nu ne supără, dimpotrivă ne răsfaţă şi ne ascultă.
    O seară minunată îşi doresc, Alex! 🙂

Lasă un răspuns

