Duminica

Timpul nu imi permite acum sa imi structurez un mesaj foarte clar, in ton cu ultimele postari de pe blog. Am deschis o carte mai devreme si, asa cum am obiceiul de catva timp, am deschis pe youtube o selectie de muzica. Primul cantec din playlist era Ave Maria. Am ales sa-l postez, dar intr-o alta interpretare :).

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Duminica

  1. Venit, văzut, plăcut! Mulțumesc duios! 🙂

  2. Ştefania zice:

    Maria Callas, ne-a lăsat cea mai nepreţuită comoară, vocea sa! O voce admirabilă, pe care o ascult cu multă bucurie şi încântare.
    Îţi mulţumesc, Alex, pentru aceste clipe minunate petrecute în compania Mariei Callas! 🙂

Lasă un răspuns

