Leapsa despre carti

Au trecut cateva zile de cand am vazut-o la Greenleaffy insa n-am reusit sa scriu despre ea pana acum. Am inteles ca a fost preluata de la Vienela. Mi se pare o leapsa foarte interesanta, mai ales ca-mi trezeste amintiri adormite de foarte multi ani, de cand eram elev in ciclul primar de invatamant. Dar sa trecem la treaba :).

1. Prima mea amintire cu mine citind.
Prima care-mi vine in minte acum e una din clasa a doua cand stateam in banca, langa colegul meu, iar invatatoarea ne-a dat ca sarcina sa citim o lectie din manualul de limba romana. Am citit-o de vreo patru-cinci ori atunci.

2. Prima carte pe care am citit-o si recitit-o.
Nu-mi amintesc. Cu siguranta a fost una cu povesti.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui sa o citeasca.
Hmmm, una scrisa pe intelesul copiilor, despre bunele maniere si incredere in fortele proprii inca de la o varsta frageda.

4. Locul meu preferat de citit.
BCU – acolo nu voi fi deranjat de nimeni. Nici patul, un parc ori vreo cafenea din oras, foarte  linistita, nu sunt de refuzat.

5. Accesorii obligatorii in timpul lecturii.
In ultimii ani lectura a devenit profesionala, de specialitate pe un domeniu anume si e facuta cu placere. Neaparat e nevoie de coli de scris, pixuri, eventual un marker si un caiet.

6. Numarul cartilor de pe lista mea de lecturi viitoare.
Nenumarate. Oricat de multe imi va permite al meu timp liber.

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumparat-o.
Am cumparat duminica, 8 decembrie, „Conversatii decisive”. Am primit (cu cele mai bune intentii din partea celei care mi-a daruit-o) o carte pe care nu cred ca o voi citi si nu o voi rasfoi.

8. O carte care mi-a schimbat viata intr-un fel.
Ben Carson – Maini inzestrate. Mi-a imprumutat-o (fara sa o cer eu) mama unei colege de clasa pe cand aveam vreo 15 – 16 ani.

9. O carte care-mi place dar care sa nu placa nimanui.
N-am citit inca asa ceva.

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toata lumea pare s-o iubeasca.
Nici de o astfel de carte nu am auzit.

11. O carte care ma intimideaza.
Biblia.

12. Trei dintre scriitorii mei preferati.
Mircea Eliade, William Shakespeare, al treilea ar fi un pragmatic insa nu-l gasesc (in minte) pentru ca acestia din urma sunt profesionisti in alte domenii, ulterior isi expun conceptiile in carti.

Leapsa este disponibilia prietenilor din online :).

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Leapsa despre carti

  1. Stefania zice:

    Mi-au plăcut foarte mult răspunsurile tale, Alex!
    O seară minunată îţi doresc! 🙂

  2. Stefania zice:

    Îţi doresc din toată inima, Alex, un Crăciun Fericit, binecuvântat de Domnul întru toate, numai cu sănătate şi numai cu bucurii, alături de cei dragi ai tăi! 🙂

  3. Pingback: Leapsa cu si despre carti | Alex Manoiu

Lasă un răspuns

