Tenisi rupti

Joi 21 noiembrie pe ora 14 si cateva minute intra in camera un copil de 12 ani. Incaltarile sale erau vechi si rupte. Pe moment nu am acordat prea multa atentie acestui lucru. Ulterior mi-am adus aminte de unele intamplari din copilaria mea.

In viata fiecaruia au fost momente in care am purtat haine rupte/peticite ori incaltaminte „cu aerisire”. In acele vremuri eram cu mult mai plini de energie, mai veseli si mai putin egoisti decat suntem in prezent. Observ la multi oameni obsesia lucrurilor „de firma”. Nu conteaza ca, la acelsi pret poti avea ceva mult mai bun pe care nu e aplicat un autocolant, o eticheta cu un nume in voga ci un no-name de calitate mai buna.

Haina il face pe om in vremurile actuale. Noi, ca si popor, cumparam orice e la promotie, orice e ieftin (nu neaparat bun). „Sa fie acolo”. Am auzit fraza asta de nenumarare ori. Se pregatesc foarte multi pentru un viitor iluzoriu in loc sa se bucure de prezent si sa-l traiasca linistiti.

Amintirile acelor vremuri sunt traite cu placere acum. Gandurile de acum insa nu mai aduc aceeasi stare de placere. Oamenii prezentului fug foarte grabiti catre un viitor himeric in care se vad plini de bani. Curios lucru, cand vor avea bani vor dori sa se intoarca in anii acestui prezent. Cine sa-i mai inteleaga?

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tenisi rupti

  1. gabriella zice:

    Sti cum se spune acum…haina il face pe om.Am vazut oameni cu haine ponosite,dar cu suflet mare! Sti ceva Alex…viata asta este o enigma,nu sti cand iti rezerva ceva bun sau prost.Acest lucru este valabil ptr toti,..chiar si ptr cei cu care nu duc dorul la nimic.

  2. Bine te-am găsit și La Mulți Ani! 🙂

  3. vivianabadea zice:

    Din pacate traim intr-o societate de consum si duzina. Totul se produce in masa, individualismul vestimentar este mai putin important cand este vorba de un tricou de firma, cum mai vezi la alte zece persoane langa tine.
    Insa in aceeasi masura cred ca imaginea pe care o ai reflecta foarte mult personalitatea ta, gusturile si pasiunile si este de preferat ca imaginea ta sa fie una ingrijita, curata, atractiva.

  4. vivianabadea zice:

    Overall, articolul mi-a trezit aceleasi amintiri din copilarie, cand nu conta cum te imbraci sau cat de peticit este tricoul

Lasă un răspuns

