Cel mai bun

In acest weekend am ales sa raman in Bucuresti. S-a dovedit o foarte buna alegere. Am intalnit oameni plini de energie, cu vise si proiecte in care nu conteaza sa fii pe primul loc, sa fii cel mai bun (conceptie a unei societati in care nu conteaza decat prima pozitie, cel mai mare profit, cati bani poti cheltui) – in ultima vreme am cam schimbat sensul acestor ultime cuvinte.

Esti mai bun pentru tine, pentru ceilalti nu pentru un concurs ori o provocare unde trebuie sa fii campion. Viata nu inseamna doar diplome, munca sustinuta numai pentru a fi promovat si bani. Cred ca viata este ceea ce vrei sa faci pentru tine si pentru ceilalti, astfel incat sa te simti impacat si fericit cu deciziile tale si cu ceea ce alegi sa lucrezi.

Am vazut alti oameni in aceste doua zile :).  Oameni care nu isi povestesc confictele vietii lor, nu ocupa prim-planul cu povestile lor de viata ci oameni energici, buni, pozitivi, simpli uneori, fara excese. Acestia sunt cei normali,  cei care fac viata frumoasa :). Am incercat cat de bine am putut, sa privesc lucrurile din punctul lor de vedere. Am „trait” nu doar am vazut ca se poate si altfel. Sunt convins ca si pentru ceilalti se poate ca lucrurile sa fie altfel. Trebuie nu doar sa incerce sa se puna in pielea altora ci sa faca tot posibilul sa-i si inteleaga. Asa putem schimba ceea ce nu e asa placut in jurul nostru.

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cel mai bun

  1. Pingback: Bani, bani, bani | idei

Lasă un răspuns

