Imi promit mie insumi (insami)!

foarte des uitam aceste promisiuni facute catre noi insine

ALIVE

Imi promit mie insumi (insami)!
===========================

-Sa fiu atat de puternic/a incat NIMIC sa nu-mi tulbure starea spiritului –

– Sa spun despre SANATATE, FERICIRE, PROSPERITATE oricarei persoane ce o intalnesc in viata mea –

– Sa-mi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva extraordinar in ei –

– Sa vad numai partea pozitiva a lucrurilor si optimismul sa fie starea mea naturala –

– Sa gandesc numai de bine, sa muncesc numai pentru bine si sa am cele mai bune asteptari –

– Sa fiu la fel de entuziast/a pentru succesul altora cat sunt si pentru al meu –

– Sa uit greselile trecutului si sa grabesc mari realizari pentru viitor –

– Sa port zambetul pe fata mereu si sa-l daruiesc oricarei creaturi vii din drumul meu –

– Sa cheltui atat de mult timp cu propria dezvoltare incat sa nu-mi ramana timp pentru a critica pe…

Vezi articol original 394 de cuvinte mai mult

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

