Leapsa de la tara

Am preluat-o de la Daniel de indata ce am vazut postarea lui pe facebook. Subiectul e unul care ma interesaza, eu locuind pana la varsta de 17 ani la tara, in Baragan.

1. De cand n-ati mai fost la tara?
Duminica, 21 iulie m-am intors de acasa.

2. Aveti mai multe „tari”? Unde?
Desi majoritatea rudelor mele locuiesc in zone rurale, nu merg in vizita (parintii se duc mai des pe la neamuri) ci prefer sa-mi petrec zilele libere la Misleanu, in Ialomita.

3. Va place la tara? De ce?
Da. Acolo e locul unde am crescut, printre campuri verzi si multi copaci, prin praful de pe ulita. Acolo respir aer curat, pot sa dau buna ziua vecinilor si sa nu mi se raspunda posomorat ori din obligatie (precum in Bucuresti). Acolo miros iarba proaspat cosita de mine, aud natura cum traieste fie ca e vara ori iarna.

Leapsa e disponibila oricui doreste sa o preia si sa povesteasca intamplari hazlii ori diverse crampeie de viata din zilele/timpurile petrecute la tara :).

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Leapsa de la tara

  1. Stefania zice:

    Eu mi-am petrecut aproape toată copilăria la sat ( ţară) şi nu mi-e ruşine s-o spun. Acolo m-am format ca om. Satul este la cinci minute de oraşul în care locuiesc. Mi-e tare drag să merg acolo şi merg destul de des. Cu toate că am locuinţa mea personală la oraş, acolo, în satul în care am copilărit mă simt în siguranţă.
    O seară minunată îţi doresc, Alex! 🙂

Lasă un răspuns

