Leapsa sportiva si suportiva

Daniel mi-a trimis acum ceva timp o leapsa. I-am spus ca-i voi da curs de indata ce timpul imi va permite, iar acest lucru s-a intamplat acum. Nu sunt o persoana inclinata spre sport (merg pe jos destul de mult zi de zi) insa fac foarte multa miscare atunci cand plec din Bucuresti. Imi aduc aminte ca ultima data am jucat fotbal prin 2008 (sau cel tarziu 2009), in rest m-am tinut departe de miscarea de pe un teren ori altul.

1. Ce sporturi urmariti?
Niciunul. Am fost interesat intr-o perioada de Formula 1 – urmaream frecvent cursele si activitatea echipelor Ferrari (tandemul Michale Schumacher – Ross Brawn, ultimul fiind director tehnic la Scuderia Ferrari in anii de glorie ai echipei in F1) a facut minuni  si Renault. Uneori mai privesc meciuri de fotbal (nu in totatliate), unele faze din handbal si…cam atat.

2. Suporterii carei echipe sunteti?
Nu sunt unul din cei care merg la meciuri, iau autografe ori cauta sa afle tot programul echipei preferate. Am avut sau mai am simpatii pentru: Real Madrid, Chelsea, Manchester United (Sir Alex Ferguson merita toate aprecierile), Steaua, Sportul Studentesc. Toate sunt echipe de fotbal si e nedrept ca fotbalul e asociat cu sportul ca si intreg si apare, daca imi este permis sa spun, o sinecdoca la nivel de perceptie.

3.  Ce sporturi practicati?
Niciunul. Am practicat gimnastica (medicala) aproape doi ani.

4. Daca ar fi vorba de o intalnire blogosferica si sportiva la ce v-ati baga?
Incurajez de pe margine. Daca voi avea in acel moment o conditie fizica foarte buna probabil as participa la tot ce se va juca atunci.

5. Cand ati practicat ultima data un sport?
Cum am scris mai sus, probabil in 2008 ori in 2009. Din diverse conditii nu pot sa practic ceva anume in prezent, insa incerc sa fac miscare cat mai des cu putinta.

Leapsa e disponibila tuturor iubitorilor si practicantilor de miscare 😉 de orice fel ar fi ea.

Despre ideisiidei

http://ideisiidei.ro
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Leapsa sportiva si suportiva

  1. Stefania zice:

    Mi-au placut raspunsurile tale, Alex. Intr-o vreme si eu urmaream, Formula 1, iar favoritul meu era bineinteles, Michale Schumacher, insa, acum, rareori urmaresc patinajul artistic.
    Un week-end minunat iti doresc, Alex! 🙂

Lasă un răspuns

